2013. április 16., kedd

NEM képes beszámoló

Ígértem, hogy amint letudom a második sorozat böködést, jelentkezem az eredményekkel. Eredeti terveim szerint előtte/utána képeket is raktam volna (kivételesen talán felvállaltam volna egy halvány, elkenődött "előtte" képet is), amit látva az ember hűűűű hang kíséretében elkerekíti a száját/szemét. Ez gyakorlatilag meg is valósulhatna, de sajnos nem az eredetileg tervezett különbség, hanem a nyers valóság miatt.
Sajnálattal vettem tudomásul, hogy az elmúlt 3 hónapban véghezvitt nem kevés sport és annál is több kajáról való lemondás (néha fájdalmas kefírnapos koplalás) és a bökdösésbe beleölt nem kevés (le sem írom mennyi) forintnak semmi nagyon csekély eredménye lett: kb. -3,5 kg. (Az elvárt fogyás sport nélkül 10-14 kg lett volna.) Ez is az első másfél hónapban ment le, az utolsó 6 hétben gyakorlatilag stagnált a súlyom, néha még híztam is.  Őszintén szólva nem erre számítottam és nagyon-nagyon csalódott vagyok. Első felindulásból már nyúltam is a nutellás bödön felé, de aztán úgy döntöttem, hogy megrázom magam és megpróbálom a pozitív oldaláról nézni a dolgokat. Erről listát is írtam:
1. Rászoktam a rendszeres sportra. Bár sok hatása nem volt (na jó, néhány aprócska centi itt-ott), de mégiscsak teszek az egészségemért. A kondim kifejezetten javult. Most már ott tartok, hogy kifejezetten igénylek heti 3-4 óra brutális kifáradást.
2. Azért a pár centi is némi vígaszt nyújt. Optikailag biztosan többnek tűnik, mert már mások is megjegyezték, hogy fogytam.
3. Eldöntöttem, hogy nincs tovább. Végére járok magamnak. Mármint a testem egészséges (?) működésének. Az elért "eredmény" egyszerűen túlmegy a normálisság határain. Ha gond van, derüljön ki mielőbb. Ennek köszönhetően már meg is van az időpontom egy teljes körű vérvizsgálatra. Bár az eredmény még eltart egy darabig, de már elindultam az úton.
Most ismét pozitív vagyok, a sport pedig továbbra is megy ezerrel :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése