2013. december 17., kedd

19-re lapot húztam

Ma elhatároztam valamit. Felbuzdultam az eddigieken, és azon, hogy fél bokám és korlátozott sportolási lehetőségeim ellenére is EL FOGOM ÉRNI karácsonyra azt a súlyt, amit október 15-én kitűztem (aztán 5 nappal később be is ütött a krach). Ez pedig nem más, mint az, hogy karácsonyra sem függesztem föl a programot. Nem tudom elképzelni, hogy napokon keresztül tömjem magam mindenféle cukor- és lisztbombákkal. Ok, persze, biztosan fogok enni a finomságokból és a zserbót sem hagyom parlagon heverni, de el sem tudom képzelni hogy a tavalyi karácsonyhoz hasonlóan reggeltől-estig megállás nélkül szaloncukor hegyekkel, fehérkenyérrel, hatalmas adag kajákkal a rosszullétig tömjem magam 1 héten keresztül. A célom az, hogy dec. 31-én kevesebbet (na jó, legrosszabb esetben ugyanannyit) mutasson a mérleg, mint dec. 23-án. Ez aztán a kihívás!

6 megjegyzés:

  1. Drukkolok, hogy sikerüljön!
    Egyébként lehet odafigyelni az ünnepeken is. Mértékkel enni és megnézve, hogy mit.
    Én évek óta diabetikus szaloncukrot veszek magamnak. És a sütiket sem cukorral készítem. A gond csak anyóssal és a zserbójával van meg nagymamám bejglijével...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát ez az! Sajnos (egyébként szerencsére) az ünnepek nagy részét vendégségben töltjük, ahol mindenki arról híres, hogy brutálisan süt és főz... ;-)

      Törlés
    2. Nekem már az is nagy szó lenne, ha nem mennék 75 kg fölé mire vége a téli szünetnek...
      Az a baj, hogy amint Egerbe érünk, mintha minden akaraterőmet elfújták volna... Eszem sorba a sütiket, szaloncukrokat...

      Törlés
  2. Drukkolok, hogy sikerüljön!!! Ez a fogyókúra és önmegtartóztatás az ünnepek alatt minimum egy cölibátussal felér :-D!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azért majd január elején jövök egy beszámolóval, mert előre könnyen nagy a szám :-D

      Törlés
    2. Szerintem még a cölibátus is könnyebben tartható... ;)

      Törlés